BLOGUL ACTIVITATILOR EXTRACURRICULARE

In excursie la Bucuresti

Colectivul clasei a V-a

Pe 25 octombrie, de Ziua Nationala a Armatei am fost in excursie la Bucuresti si a fost extraordinar de frumos. Am vizitat Casa Poporului, Muzeul Grigore Antipa si Muzeul Satului.Cum oare sa nu ramai profund impresionat de una dintre cele mai mari cladiri din lume?Am pasit cu emotie in somptuosul Palat al Parlamentului,am admirat salile prezentate de ghid si ne-am intalnit cu cateva personalitati politice:Ion Iliescu,Emil Constantinescu si deputatul Mihai Apostolache.Vizita la Muzeul Antipa a insemnat pentru noi evadarea intr-o lume noua,deosebita.La Muzeul Satului am vizitat case din diferite regiuni ale tarii,am aflat lucruri interesante despre modul de viata de acum cateva sute de ani.

Ne-am simtit foarte bine si putem afirma  ca a fost una din cele mai frumoase excursii pe care le-am facut.

                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Nor de etichete

