BLOGUL ACTIVITATILOR EXTRACURRICULARE

DARURILE CRACIUNULUI!

       Suntem colegi,dar in primul rand PRIETENI.Am invatat ca trebuie sa fim uniti ca sa fim puternici si buni.Am invatat ca „a darui” poate fi la fel de frumos ca „a primi”.Am invatat ca zambetul unui prieten e cel mai frumos dar.Si l-am facut sa zambeasca.Cum? DARUIND! Acest lucru l-am facut joi,22 decembrie 2011 si ne-am bucurat ca am DARUIT SI PRIMIT.

   Pentru ca am fost cuminti Mosul nu ne-a ocolit nici anul acesta.Multumim firmei Tymbark Maspex Romania,care prin intermediul doamnei Liliana Iosif,ne-a oferit daruri de Craciun.

                                                                                               CLASA A V-A

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Lasă un răspuns

Nor de etichete

