BLOGUL ACTIVITATILOR EXTRACURRICULARE

INVATAM ALTFEL

            Marti,24 ianuarie 2012,am dansat Hora Unirii alaturi de doi buni prieteni:

      Biblioteca Judeteana „NICOLAE IORGA”Ploiesti si Muzeul  IL Caragiale  Ploiesti.

        Am plecat la biblioteca avand in minte indemnul lui Mihai Eminescu:

     „CITESTE! Numai citind creierul tau va deveni un laborator nesfarsit de idei si  imagini”.Am constatat ca biblioteca este o lume fascinanta,o adevarata sursa de informare pentru toti.De aceea am hotarat sa ne completam toti fisele de inscriere,fiind ajutati de doamnele bibliotecare carora le multumim.La Casa de Cultura Caragiale am aflat foarte multe despre marele scriitor si totodata am urmarit adaptari dupa „Vizita…” si  „D-ul Goe”.Parteneriatele cu aceste doua institutii ne vor oferi oportunitatea sa mai avem astfel de activitati in acest an scolar.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

ImagineImagineImagine

ImagineImagine

Imagine

ImagineImagine

Lasă un răspuns

Nor de etichete

